Tuesday, April 21, 2009

Selamat Bersua Kembali...

Assalamualaikum.... buat semua pengunjung blog teman. Dah lama beno idak menulis. Memang rindu nak menulis. Disebabkan kesihatan yang tak begitu mengizinkan dan kekangan masa susah le sikit teman nak updatekan blog ni.... Terima kasih bebanyak le pada para pengunjung yang sudi ke blog teman yang serba dhaif ini.

Dalam masa yang agak lama tak menulis ni macam - macam yang dah berlaku. Terutama perjalanan politik di perak, begitu juga negara kita ni. Banyak juga nak komen tapi takdan rasanya, ni pun kejap je masuk cc.

Dalam serba dhaif ni, doa sahajalah yang dapat teman panjatkan untuk Datin Seri dan Dato Seri Nizar sekeluarga. Moga terus diberikan kekuatan,kekentalan iman, kesihatan yang baik dan rahmat dari Allah.

Teman yakin hikmah cukup besar di sebalik apa yang telah berlaku. Allah mempunyai sebab untuk apa yang berlaku. Mungkin kita tidak nampak pada waktu ini. Namun yang nyata kita mesti tetap bersangka baik dengan Allah SWT.

Sebagai mukmin, doa adalah senjata... dan kepada semua pejuang ( Ansorulllah ) terutama di Perak ni, jangan pula berasa lemah dan lemas dengan cabaran dan dugaan yang Allah titipkan untuk menguji mereka yang thabat di jalan dakwah ini. Kita telah memilih jalan ini maka sepatutnya telah bersedia dan faham dengan sebarang kemungkinan yang datang.

Selamat Berjuang untuk semua...


"Ya Rabb. tetapkan iman kami, tetapkan kami di jalan perjuangan ini... ameen"

1 comment:

Team intanhijau said...

teruskan perjuangan enti..